نمایه نویسندگان

آ

  • آدینه فر، امیر رضا ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیت‌های پویا و قابلیت‏‌های بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 214-239]

ا

  • احمدی، احمد جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
  • احمدی چهره برق، سیاوش الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
  • اسکندری، پیمان طراحی الگوی ترکیب بهینه کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با محوریت افزایش بهره وری بنگاه و بهبود تجربه مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-26]
  • امیری، صبا تحلیل رفتار خرید مصرف‌کنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]
  • انصاری، آذرنوش طراحی مدل موفقیت و کارایی مناطق ویژه اقتصادی با تمرکز بر رفتار صادراتی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 147-184]

ب

  • بشیر خداپرستی، رامین واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 72-90]
  • بیگی، جمال جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
  • بهبودی، امید از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]

پ

  • پیشه ور زاد، امید بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]

ت

  • ترابی، محمدامین نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]

ج

  • جبارزاده، یونس تأثیر تبعیض درک‌شده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیل‌گر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]
  • جلالیان، سعید تأثیر انگیزه‌های مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]
  • جمشیدی، داریوش ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]
  • جمشیدی نوید، بابک علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]
  • جولا، نعمت اله تدوین الگوی حمایت مصرف کننده از وبسایت براساس غنا و تعامل پذیری درک شده: با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 26-50]

ح

  • حاجی علی اکبری، فیروزه ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
  • حاجی علی اکبری، فیروزه طراحی الگوی ترکیب بهینه کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با محوریت افزایش بهره وری بنگاه و بهبود تجربه مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-26]
  • حاج علیان، مهناز طراحی مدل ساختاری تفسیری شکل‌گیری رفتار خرید آنلاین اجباری و ناگهانی مصرف‌کننده [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 71-106]
  • حبیبی، مهدی ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
  • حیدریان، اردشیر بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
  • حیدرزاده، کامبیز نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعه‌ای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
  • حسینی، یوسف علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]
  • حسین زاده آهنگر، امیر مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
  • حسین زاده شهری، معصومه طراحی مدل ساختاری تفسیری شکل‌گیری رفتار خرید آنلاین اجباری و ناگهانی مصرف‌کننده [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 71-106]
  • حق شناس کاشانی، فریده طراحی مدل دو جنبه‌ای وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
  • حقیقی نسب، منیژه ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
  • حکیمی فر، نازنین ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
  • حمیدزاده اربابی، علیرضا بررسی اثر نوگرایی مصرف‌کننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (موردمطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 107-128]

خ

  • خدایاری، بهناز طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
  • خیری، بهرام ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
  • خیراللهی، فرشید علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]

د

  • دیرین، نرگس تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرف‌کننده [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 21-44]
  • درودی، هما ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
  • درودی، هما طراحی الگوی ترکیب بهینه کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با محوریت افزایش بهره وری بنگاه و بهبود تجربه مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-26]
  • دیکسون، جف شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های شعف مشتریان ورزشی: با تاکید بر ورزشکاران خبره ایران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 90-112]
  • دل افروز، نرگس ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده‌‌بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره تدوین الگوی حمایت مصرف کننده از وبسایت براساس غنا و تعامل پذیری درک شده: با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 26-50]
  • دهقانی قهنویه، عادله تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرف‌کننده [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 21-44]

ر

  • راموز، نجمه دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 138-159]
  • رجبی، مژگان نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعه‌ای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
  • رحمتی، یلدا ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده‌‌بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
  • رستمی، محمدرضا ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
  • رسولی، نسرین نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
  • رسولی، ولی جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
  • رسولی آزاد، مراد علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]
  • رضایی، بیژن تحلیل رفتار خرید مصرف‌کنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]
  • رضایی، نادر جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
  • رنجبر ارشتناب، زهرا تأثیر تبعیض درک‌شده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیل‌گر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]
  • رهنمای رودپشتی، فریدون طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
  • روستا، علیرضا الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
  • روستا، علیرضا ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]

ز

  • زارعی، قاسم تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرف‌کننده [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 21-44]
  • زاهدی پور، محمد طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]

س

  • سیف اللهی، ناصر بررسی اثر نوگرایی مصرف‌کننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (موردمطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 107-128]
  • سنجری نادر، بهزاد بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]

ش

  • شبگو منصف، سید محمود ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده‌‌بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
  • شیرخدایی، میثم مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
  • شفیعی، میثم " بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]

ص

  • صدیقیان، نرگس ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
  • صلواتی، شهرام شاخص‌های تأثیرگذار بر نگرش مصرف‌کنندگان بازار خودروهای لوکس به روش تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 51-71]
  • صنوبر، ناصر تأثیر تبعیض درک‌شده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیل‌گر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]
  • صوفی، منصور بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]

ط

  • طاهری کیا، فریز الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]

ع

  • عابدین، بهاره مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
  • عبدالوند، محمدعلی نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعه‌ای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
  • عبدالوند، ندا طراحی مدل ساختاری تفسیری شکل‌گیری رفتار خرید آنلاین اجباری و ناگهانی مصرف‌کننده [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 71-106]
  • عزیزی، شهریار ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]
  • عزیزی، مهشید دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 138-159]
  • عسگرنژاد نوری، باقر تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرف‌کننده [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 21-44]
  • علی زاده جورکویه، ابراهیم ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده‌‌بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
  • علیقلی، منصوره ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
  • علیمیرزایی، هادی از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
  • علی‌نژاد، مریم شاخص‌های تأثیرگذار بر نگرش مصرف‌کنندگان بازار خودروهای لوکس به روش تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 51-71]
  • عیوضی نژاد، سلمان ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]

غ

  • غفوریان شاگردی، امیر از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
  • غمخواری، سیده معصومه نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]

ف

  • فانی، مجید نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
  • فدایی، مهدی بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
  • فرجی، پریسا بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
  • فیروزی، لیلا واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 72-90]
  • فروزان، مجید طراحی مدل موفقیت و کارایی مناطق ویژه اقتصادی با تمرکز بر رفتار صادراتی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 147-184]

ق

  • قادری، محبوبه بررسی تصویر ذهنی فردی و بینا‌فردی نوجوانان درمورد مصرف شیر: رویکرد هویت‌یابی و جمع‌های همتایان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 27-49]
  • قرشی، صالح ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]

ک

  • کاظمی نیا، آزاده بررسی تصویر ذهنی فردی و بینا‌فردی نوجوانان درمورد مصرف شیر: رویکرد هویت‌یابی و جمع‌های همتایان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 27-49]

گ

  • گنجی، فرید شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های شعف مشتریان ورزشی: با تاکید بر ورزشکاران خبره ایران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 90-112]

ل

  • لطفی زاده، فرشته ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]

م

  • محسن، افشین ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]
  • محمدی، سردار شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های شعف مشتریان ورزشی: با تاکید بر ورزشکاران خبره ایران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 90-112]
  • محمدی، فرزانه بررسی تاثیر دین‌داری مصرف‌کنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]
  • محمدیان، محمود تدوین الگوی حمایت مصرف کننده از وبسایت براساس غنا و تعامل پذیری درک شده: با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 26-50]
  • محمودی، ادریس ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیت‌های پویا و قابلیت‏‌های بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 214-239]
  • مسعودی پور، سعید بررسی تاثیر دین‌داری مصرف‌کنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]
  • مشبکی، اصغر طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
  • ملکی، محمد حسن دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 138-159]
  • میمندی، فاطمه " بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]
  • مهرابی، علی ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیت‌های پویا و قابلیت‏‌های بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 214-239]
  • موجودی، امین تأثیر انگیزه‌های مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]

ن

  • ناصحی فر، وحید تدوین الگوی حمایت مصرف کننده از وبسایت براساس غنا و تعامل پذیری درک شده: با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 26-50]
  • نسیمی، محمد علی شاخص‌های تأثیرگذار بر نگرش مصرف‌کنندگان بازار خودروهای لوکس به روش تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 51-71]
  • نوربخش، کامران طراحی مدل دو جنبه‌ای وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
  • نوری نسب، محبوبه طراحی مدل دو جنبه‌ای وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]

و

  • وظیفه دوست، حسین تأثیر انگیزه‌های مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]

ه

  • همایون فر، مهدی بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]

ی

  • یاراحمدی، فتانه بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
  • یونسی، محمد الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]